Sodium acetate gaosi oloa auala e filifili ai, sodium acetate discoloration e mafai ona faʻaauau ona faʻaaoga?

Mo i latou e masani aisodium acetate, sodium acetate, e taʻua foi o le sodium acetate, e faʻaaogaina i le tele o faʻaoga, e aofia ai fale ata, faʻamaʻi umukuka, faʻamaʻi otaota, ma e oʻo lava i meaʻai.

甲酸钠

O le tele o fale gaosi mea'ai o le a dehydrogenatesodium acetateina ia lelei le teuina o meaai.O le mea lea, e taʻua o le sodium dehydrogenate i totonu o pisinisi taumafa.E taua tele i le atinaʻeina o pisinisi tau taumafa.

O le sodium dehydroacetate o se tasi lea o faʻasao sili ona lauiloa i le alamanuia.O lo'o i ai fa'amanuiaga nei ile fa'alapotopotoga o mea'ai:
1. E mafai ona taofia sigi
2. E le malepe i le taimi o le gaosiga o meaai
3. E le alu ese pe a fa'afeso'ota'i ma vai
4. Fa'ato'a mautu, pe a fa'avevela e mafai ona fa'amautinoa e le fa'aumatia mea'ai.

Malosiaga Autu

E tele tagata gaosi oloa o le a lagonasodium acetatepe a uma ona faʻatau le lanu o le sodium acetate e le saʻo, e mafua ona o le sodium acetate e matua solu i le vai, pe a faʻafeiloaʻi isi lanu eseese o le uʻamea, o le a iai isi lanu o le sodium acetate, o le lanu e pei o le sodium acetate, pe a faʻaaogaina. ina ia faia galuega faigata tele, o lenei tulaga e taʻu mai ai e tatau ona tatou faʻaeteete!

A oo mai i le faasaoina osodium acetate, Ou te fautuaina pea auala saʻo ma saʻo e teu ai:
1. Sodium acetate manatua e aua le paʻi i le vai, o lea e tatau ai ona faʻamaufaʻailogaina ma faʻamago i lalo o le tulaga o le faʻasaoina.
2 e tatau ona gauai atu i ai i le felauaiga e fai fua susu-faʻamaonia, sodium acetate e matua fefe foi i le tai, ae e le mafai foi ona faʻaalia i le la ma le timu, i le felauaiga e tuʻuina atu ai ni puipuiga lelei, ina ia mautinoa ai le mama o le sodium acetate.
3. I le faagasologa o la tatou felauaiga, e tatau ona tatou manatua e siaki le tulaga afifiina o le sodium acetate i le taimi.Fa'atoa tatou siaki ma le filiga, e mafai ona tatou aloese mai le afaina o le tulaga mautu o le sodium acetate ma mafua ai ona leiloa ia i tatou ona o le atigi pusa malepe ma palapala.

le filifiliga osodium acetatetagata gaosi oloa, e tatau ona faʻapupulaina o tatou mata e suʻe ai tagata gaosi oloa faʻatuatuaina, ua ou vaʻai i le tele o tagata gaosi oloa e vaʻai i le manaoga o tagata faʻatau mo sodium acetate i luga o le tau, o lenei ituaiga o gaosiga e le fautuaina oe e te filifilia.

Sodium Acetate Anhydrous-2

Pe a tatou filifilisodium acetatetagata gaosi oloa, e tatau ona tatou manatua e filifili tagata gaosi oloa lelei, tulaga lelei, igoa lelei ma tau e tusa ai ma o tatou faamoemoega.E masani lava, o lenei ituaiga o gaosiga o le a avea ma se tasi o gaosiga ma faʻatau, ma le faʻatau atu puipuiga, ma o le a le faʻatagaina tagata faʻatau e mafatia i gau.

Formic acid itulau


Taimi meli: Me-23-2023